Intro

Nie bardzo wiem jakich słów użyć w tej sekcji, aby oddać treść nie popadajac w trywializm. Obserwacja życia pokazuje, że wartości często pozostaja w sferze deklaracji a ich cel jest wyłącznie marketingowy, dlatego ich forma ma kluczowe znaczenie. Ileż to kodeksów etycznych i polityk korporacyjnych nie czytałem i nie byłem pod ich wrażeniem dopóki nie przyszło zakosztować współpracy... Dlatego nie chcę się silić na gładkie sformulowania i nie chcę z nikim rywalizować - po prostu chcę zakomunikować co bylo i jest dla mnie ważne w prowadzeniu biznesu.


Moja działalność jest nietypowa - nie mam gotowych produktów ale świadczę jednostkowe, zindywidualizowane usługi, aby zaspokoić różne potrzeby moich Klientów. Usługi te są oparte na wiedzy, i powstaja dopiero po szczegółowym zapoznaniu sie z uwarunkowaniami, czyli de facto po zawarciu umowy. Często nie sposób przewidzieć ile czasu i zaangażowania będzie potrzebne aby zrealizować dany projekt oraz jaka będzie skala korzyści dla mojego Klienta. Dlatego każda współpraca wymaga zaufania i szacunku pomiędzy partnerami. Chcę być użyteczny dlatego oferuję swoje pełne zaangażowanie w rozwiązanie Państwa problemów, ale nie uda mi się zbyt wiele osiągnać bez współpracy z Państwa strony. Jakość usług to nie tylko kwestia szacunku dla Klienta i elementarnej przyzwoitości, ale kwestia osobistej satysfakcji z dobrze wykonanej pracy. Czasem jednak negocjacje budżetowe prowadzą w ślepą uliczkę - kołdra jest tak krótka, że nie sposób zadania wykonać dobrze. Staram się takich zadań nie podejmować, ale jeśli już się tak złoży, to każde zobowiązanie sstaram sie wypełnić najlepiej jak to tylko możliwe.

Marketing w praktyce często polega na tym, aby mówić tylko to co Klient chce usłyszeć przemilczająć wszelkie ryzyka, bo celem jest kontrakt/zlecenie. Moim celem jest być dla Państwa użytecznym jako doradca, a tego nie da się zrobić stosując techniki manipulacji świadomie wprowadzając Państwa w błąd. Dlatego proszę sie nie dziwić tej dozie sceptycyzmu i dyskomfortu, która zazwyczaj pojawia się na poczatku relacji. To jest konieczne, jeśli oczekujecie Państwo ode mnie realnych rozwiązań a nie tego, aby się dobrze poczuć i upewnić przy swoim zdaniu. Wynika to z odpowiedzialności za problem, który mi Państwo powierzacie. Prawda pozwala podejmować świadome decyzje i przynosi trwałe owoce w przeciwieństwie do ślepego entuzjazmu, który czasem zwodzi na manowce.

Traktuję swoich Klientów i Partnerów biznesowych poważnie i oczekuję, że również oni bedą mnie poważnie traktować

Słowa klucze

  • pełne zaangażowanie w powierzone zadanie
  • rzetelność i uczciwość
  • kompetencje - potwierdzone wykształceniem i doświadczeniem
  • odpowiedzialność
  • jakość - od niej głównie zależy poziom satysfakcji z wykonanego zadania
  • szacunek
  • dobra komunikacja

Życie jest zbyt krótkie, by tracić czas na robienie interesów z ludźmi, których się nie szanuje